Välkommen hit!
Jag heter Susanna, Sanna, Roos. Ett av mina främsta intressen här i livet är luffarslöjd, trådslöjd, trådtjack...
Här lägger jag främst upp bilder på saker jag gjort. Hoppas att du kan få lite inspiration här hos mig.
Om du vill beställa något i luffarslöjd når du mig via:SannaSaker@live.se

lördag 7 november 2015

Steam punk- inspirerat hjärta


Har, med min sons hjälp, skruvat isär några klockor. Vill åt kugghjulen. Jag har sett en hel del steam punk idéer och var sugen på att testa.  
Så här blev första försöket... Jag har fått blodad tand. 
Nu gäller det bara att få tag i fler klockor...


2 kommentarer:

  1. så snyggt!!! har just lärt mig vad steampunk är. det verkar helt gränslöst och mycket spännande. hur stort är hjärtat? är det till salu?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Ursäkta att svaret dröjt. Har inte varit inne på ett tag.
      Ja, steam punk är riktigt häftigt. Det ger verkligen utrymme att vara kreativ.
      Just detta använder jag själv som halssmycke men jag skulle kunna göra ett om du är intresserad. (Har precis idag skruvat isär några klockor igen så förrådet på kugghjul är påfyllt.)

      Radera