Välkommen hit!
Jag heter Susanna, Sanna, Roos. Ett av mina främsta intressen här i livet är luffarslöjd, trådslöjd, trådtjack...
Här lägger jag främst upp bilder på saker jag gjort. Hoppas att du kan få lite inspiration här hos mig.
Om du vill beställa något i luffarslöjd når du mig via:SannaSaker@live.se

måndag 14 oktober 2013

Julmarknader

Hmm... ibland kan man fundera över sitt eget brist på vett... (kommentarer kring detta undanbedes :) )
Förra veckan anmälde jag mig till Finspångs julmarknad, 1/12. Idag har jag dessutom fått erbjudande om att stå på Wallmokrans julmarknad helgen innan, 23/11. Jag tackade ja.! Hjälp!
Det är ju så roligt men helt galet egentligen.
Hur i allsin dar ska jag ro detta iland med 45 - timmarsvecka och familj!
Jag gör så mycket jag hinner och så blir det bra med det.
Min tid = luffarslöjd ett tag framöver...

Jag hinner tyvärr inte ta några fler beställningar innan den 1/12.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar